
Potisk reklamních triček je docela častý jev, který tyto textilní výrobky provází. Výhodou tohoto procesu je fakt, že tričko je velká reklamní plocha, a že je celkem pravděpodobné, že si potisku povšimne kde kdo. Něco jiného je ale všimnout si potisku a jiné je to, aby vás potisk zaujal a něčím oslovil. Budete-li sázet na rádoby vtipné texty na téma alkoholismu či sexu nebo nebetyčné lidské naivity a hlouposti, můžete mezi lidmi narazit na nezájem či dokonce odpor a znechucení, neboť takových potisků je všude plno a hlavně nic pozitivního nepřináší. Chce to zkrátka více přemýšlet do hloubky a domýšlet své počínání, aby to přimělo vaše okolí k pozitivní reakci, nikoli se bezhlavě vrhat za potisky, co vám nabídne kdejaký internetový obchod prezentující trapnou formu humoru.
Krása potisku – dávno pryč je doba, kde se tisklo na trička převážně sítotiskem, možná, že vám také váš strýc daroval za vysvědčení bílé tričko potištěné nějakou malbou ve dvou nebo třech základních barvách, a vy jste z toho šíleli štěstím, protože tehdy za socialismu to bylo něco úžasného. Doba však pokročila a dnes se tiskne i digitálním potiskem ve fotografické kvalitě, takže si můžete dovolit zhotovit i překrásná umělecká díla.
Barevné potisky mohou prozářit váš den a inspirovat ostatní, a rozhodně nejste vázáni jen na drahá auta a alkoholové dýchánky. Proč třeba nevyzdvihnout přírodní motivy, jako jsou motýli, květnaté louky nebo zpěvní ptáci – tyto živé bytosti dnes bývají v ohrožení, z přírody ubývá květnatých luk a spolu s nimi i motýlů a dalšího hmyzu. Některým druhům ptactva se nedostává přirozené potravy vlivem průmyslové a zemědělské velkovýroby.Potisk na tričkách tedy nemusí být vysloveně komerčního charakteru, vy můžete propagovat i ochranu přírody, ekologii a zdravý selský rozum v přístupu k sobě sama, ostatním lidem a životnímu prostředí.